Rondleiding in het hospice

Iedere maand wordt er een rondleiding in het hospice gegeven. Een rondleiding is een prima mogelijkheid om u in alle rust te laten informeren, rond te kijken en uw vragen te stellen aan de vrijwillige medewerkers van het hospice. Zaterdag 11 maart a.s. is de mogelijkheid weer aanwezig van 15.30 – ca. 17.00 uur

Aanmelden

U wordt verzocht om zich wel aan te melden. Dit kunt u doen via e-mail naar secretariaat@hospice-dronten.nl of telefonisch op 0321 767 085. Wij vragen u daarbij uw e-mailadres en/of telefoonnummer op te geven zodat wij altijd contact met u kunnen opnemen als een rondleiding vanwege omstandigheden niet door kan gaan.

Wilt u een rondleiding omdat u verwacht dat uzelf of een familielid op korte termijn gebruik denkt te maken van het hospice dan kunt u te allen tijde een afspraak maken voor een persoonlijk gesprek met bijbehorende privé-rondleiding. Ook hiervoor kunt u ons mailen of bellen.