Stichting Vrienden van Hospice zoekt nieuwe bestuursleden

De Stichting Vrienden van Hospice Dronten probeert zoveel mogelijk financiële middelen voor het Hospice Dronten te genereren zodat de noodzakelijke aanvulling op de subsidiegelden vanuit de overheid gedekt is. Daarnaast richt de stichting zich op het informeren van de samenleving over het hospice. Dat leidt tot meer naamsbekendheid en een groter draagvlak.

Hiertoe organiseert de Stichting diverse activiteiten zoals de huis-aan-huis-collecte in het voorjaar, de viering van de verjaardag van het hospice in oktober en verkoop van stroopwafels in december. Doorlopende acties zijn de statiegeldbonnen-actie in diverse supermarkten binnen de gemeente Dronten, donateurswerving onder het bedrijfsleven en het actief benaderen van geloofsgemeenschappen (opname in het collecterooster) en verenigingen (stimuleren om acties te organiseren).

Een belangrijk speerpunt voor de komende tijd is dat de stichting een actief beleid gaat voeren om structureel meer particuliere donateurs aan zich te binden.

Wij zoeken:

• een creatieve doener die van  aanpakken weet,
  • met een groot netwerk,
  • actie gericht is en een positieve instelling heeft.

Is dit iets voor jou? Dan komen wij graag in contact!  Mail naar info@hospice-dronten.nl of neem rechtstreeks contact op met Koos in ’t Hout, voorzitter van de Stichting Vrienden van hospice Dronten via koos@kwoot.nu of 06-53128168.

Meer info via https://www.hospice-dronten.nl/vrienden/