Rondleidingen starten weer

U bent zaterdag 12 november om 15.30 uur weer van harte welkom bij een rondleiding in het hospice. Een rondleiding is een prima mogelijkheid om u in alle rust te laten informeren, rond te kijken en uw vragen te stellen aan de vrijwillige medewerkers van het hospice. Opgeven hiervoor is noodzakelijk. Dit kunt u doen via e-mail secretariaat@hospice-dronten.nl of telefonisch (0321 767 085).

Wij vragen u daarbij uw email adres en/of telefoonnummer op te geven zodat wij altijd contact met u kunnen opnemen als een rondleiding vanwege omstandigheden niet door kan gaan.

Wilt u een rondleiding omdat u verwacht dat u zelf of een familielid op korte termijn gebruik denkt te maken van het hospice, dan hoeft u niet van deze rondleiding gebruik te maken. In dat geval kunt u te allen tijde een afspraak maken voor een persoonlijk gesprek met bijbehorende privé rondleiding. Neem ook hiervoor contact met ons op via mail of telefoon.