Maatregelen Hospice Dronten in verband met corona

Hospice Dronten volgt de Corona richtlijnen van het RIVM.

We vragen vrijwilligers en bezoekers die verkouden zijn, snotterig of grieperig zijn en keelpijn en/of koorts hebben niet naar het hospice te komen. Dit geldt ook als u recent in een risicogebied bent geweest of in contact bent geweest met een persoon die besmet is met het coronavirus.

Heeft u of een familielid koorts met benauwdheid en hoesten, dan is het dringende advies om niet op bezoek te komen om uw geliefde, maar ook om onze vrijwilligers en thuiszorgmedewerkers, niet te besmetten.

Daarom worden ook in het hospice geen handen geschud.

We vragen tevens terughoudendheid van het bezoek aan het Hospice, zeker voor mensen die niet direct in de eerste kring rondom uw familielid zitten.

We vragen om met niet meer dan 2 personen tegelijk op bezoek te komen.

We vragen bezoek zoveel mogelijk rechtstreeks naar de kamer te gaan en weer naar buiten.

Bij binnenkomst en vertrek verzoeken wij u gebruik te maken van de desinfectans voor de handen.

Hartelijk dank voor uw medewerking hierin.