Lions of the Proms brengt 5000 euro voor hospice op

Zondag 8 november mocht Lambert van Ommen namens Stichting Vrienden van Hospice Dronten een cheque van € 5.000 in ontvangst nemen tijdens het concert dat door Lions Flevoland in de Meerpaal onder de naam Lions of the Proms werd georganiseerd. Het concert werd verzorgd door Groot Film- en Musicalorkest Timbres Divers. Dit orkest was alweer voor de 5e keer van de partij in de Lions of the Proms.

Het gastoptreden werd verzorgd door Bertolf, afkomstig uit Dronten. Bertolf zong samen met het orkest een viertal Beatles-songs en 5 nummers die door Bertolf zelf zijn geschreven. Het was een zeer geanimeerde en geslaagde bijeenkomst.

Lions of the Proms heeft voor het Hospice een substantiële financiële bijdrage opgeleverd om ons in de eerste moeilijke jaren te ondersteunen. Hopelijk volgen er nog meer concerten.