Lezing: weten uw nabestaanden genoeg over uw laatste wensen?

Hospice Dronten organiseert op donderdag 3 oktober een mooie en interessante lezing van Rob Bruntink over bovenstaand onderwerp.

Rob is hoofdredacteur van Pallium, een tijdschrift rondom de palliatieve zorg en heeft het bureau Morbidee (www.bureaumorbidee.nl ) waardoor hij de dood bespreekbaar maakt. Hij is journalist, auteur van het boekje “Levenseinde gesprekken” en expert op het gebied van de palliatieve zorg.

De lezing is het Ichthus College, Jupiterweg 25, Dronten en het begint om 20.00 uur (inloop met koffie vanaf 19.30 uur). Iedereen die geïnteresseerd is, is van harte welkom. Graag wel vooraf opgeven per mail secretariaat@hospice-dronten.nl of telefonisch 0321-767 085.

Toegang is gratis, bij de uitgang wordt een vrijwillige gift gevraagd om de kosten te dekken