Afscheid Cor Klaver

Joop Pol nieuwe penningmeester Vrienden van Hospice Dronten

Dronten – Tijdens de onlangs online gehouden bestuursvergadering heeft Stichting Vrienden van Hospice Dronten afscheid genomen van haar penningmeester Cor Klaver. Klaver is ‘een man van het eerste uur’ en stond als zodanig aan de wieg van het hospice. “Cor heeft 10 jaar lang met groot enthousiasme en gedrevenheid zijn steentje bijgedragen aan met name de financiële haalbaarheid van Hospice Dronten. De mouwen opgestroopt, acties als de jaarlijkse collecte en fruitverkoop op touw gezet en de financiën op orde gehouden.” waren enkele van de lovende woorden die voorzitter Piet Bleeker sprak tijdens het afscheid. Klaver op zijn beurt zei dat hij blij en dankbaar is deel te hebben mogen uitmaken van deze ‘unieke club’ en met een goed gevoel het stokje nu overdraagt aan zijn opvolger Joop Pol.