Hospice Dronten organiseert lezing voor publiek op 5 oktober

In de week van de Palliatieve Zorg, waarin ook de 3e verjaardag van hospice Dronten valt, wordt een interessante lezing georganiseerd. Professor dr. Anne Goossensen (Hoogleraar zorgethische aspecten van informele zorg en Bijzonder hoogleraar Vrijwilligers Palliatieve Zorg Nederland) is hiervoor vastgelegd. Zij houdt een lezing over ‘er zijn’ in de laatste levensfase, gezien door de ogen van vrijwilligers en beroepskrachten.

Tijdens deze avond zal ook Aly Groen (Icare palliatief team hospice Dronten) een lezing houden.

Er zal aan de hand van ervaringsverhalen tevens een interactief onderdeel in deze avond verwerkt worden.

De lezing is op woensdag 5 oktober in de Open Hof. De avond begint om 19.30 en zal tot ongeveer 22.00 uur duren. Reserveer deze avond vast in uw agenda! Het is voor algemeen publiek dus introducees zijn ook welkom. Om in te kunnen schatten hoeveel mensen ongeveer komen is aanmelden gewenst; dit kan via secretariaat@hospice-dronten.nl of door te bellen met het algemene nummer van hospice Dronten: 0321 767085. Er zijn geen kosten aan verbonden maar vol = vol.

U bent van harte welkom!