1500 euro uit stroopwafelverkoop

Vandaag verkochten de Vrienden van Hospice Dronten samen met een aantal vrijwilligers stroopwafels op het Havenplein. Door de vaste stroopwafelbakker StroopwafelKraam.COM Vincent Gakeer werden warme grote stroopwafels verkocht.
Veel pakjes stroopwafels gingen ‘over de toonbank’. Regelmatig kwamen mensen zelfs speciaal en gericht naar de kraam gelopen om een pakje te kopen. Hieruit blijkt maar weer eens dat Dronten het hospice een warm hart toedraagt!
De opbrengst van deze dag was 1500 euro, een heel mooi resultaat!
Gehuld in lekkere winterjassen met het logo van Hospice Dronten was het deze dag goed doorkomen!. Wij bedanken de sponsors Q-capeKWOOT bv communicatie & reclameReclame Solana en Heeren XVII voor deze warme aankleding. Fijn dat dit mogelijk gemaakt wordt!