Benefietconcert Flevo’s Mannenkoor levert 8.011 euro op voor hospice

Afgelopen zaterdagavond in de theaterzaal van de Meerpaal waren meer dan 500 bezoekers aanwezig bij het benefietconcert dat georganiseerd werd voor Hospice Dronten. Aan het eind van de avond werd de opbrengst van € 8.011 symbolisch overhandigd.

De avond was een samenwerking tussen Flevo’s Mannenkoor, het in Duitsland zeer fameuze Polizeichor Hameln en winnares van The Voice Kids 2017 Iris Verhoek.  Tijdens dit concert verzorgden beide koren afzonderlijk een gevarieerd programma. Ook gezamenlijk werden er enkele bekende liederen ten gehore gebracht, waaronder ‘Can You Feel The Love Tonight’, bekend uit the Lion King.

Het werd een prachtig concert met een wel heel mooie afsluiting: de overhandiging van de cheque met de opbrengst van het benefietconcert aan Maarten Vrolijk, voorzitter van het bestuur van Hospice Dronten.  Op het podium werd de cheque ingevuld en werd het totaalbedrag bekend gemaakt:  8.011 euro.

Na een lange tijd van voorbereiding was dit een heel mooie avond. Grote dank aan iedereen die hier aan heeft bijgedragen: organisatie, De Meerpaal, alle sponsoren, vrijwilligers en bezoekers.