Cheque Kwoot voor Hospice Dronten

Begin juli vierde KWOOT communicatie & reclame haar 30 jarig bestaan met een sfeervol festival. Geïnspireerd door het legendarische Woodstock festival bedacht KWOOT voor haar 175 gasten het ‘KWOOTSTOCK’ festival. Als cadeausuggestie gaf KWOOT haar gasten de mogelijkheid een bijdrage te leveren aan het Hospice Dronten. De gezamenlijke gift van € 4.000 werd deze week symbolisch overgedragen aan bestuurslid Sanne van Baal van Stichting Vrienden van Hospice Dronten.

“Het Hospice in Dronten viert eind september haar 5-jarig bestaan. Mede door de inzet van de 125 vrijwilligers biedt het hospice jaarlijks waardevolle zorg en begeleiding aan 50 tot 60 mensen die in de laatste fase van hun leven terecht zijn gekomen. Die inzet dragen wij een warm hart toe”, aldus directeur Koos in ’t Hout van KWOOT.

Vanaf de opstart is KWOOT actief bij het hospice betrokken. Zowel bestuurlijk als uitvoerend. Vanuit een natuurlijk gegroeid sponsorschap ontwikkelde KWOOT het logo, de huisstijl en de website. “Eigenlijk voelt het een beetje als ‘ons’ hospice. De bijdragen van onze relaties voor Hospice Dronten stellen we dan ook zeer op prijs. Mede daardoor kunnen de vrijwilligers hun goede werk blijven doen.”