Vrienden van Hospice Dronten verkopen fruit

De lekkerste appels van Dronten koopt u 5 november bij de Vrienden van Hospice Dronten.

Zij staan op deze zaterdag van 10.00 tot 15.00 uur in winkelcentrum Suydersee bij Moelies met een kraam en muziek.

Er wordt informatie gegeven en fruit verkocht. Familie Huisman van de Boudewijnlaan is  bereid gevonden om het fruit te sponsoren. “Een mooi gebaar waar we erg blij mee zijn, “ aldus Rijk Doeze Jager van de Vrienden.

De Stichting Vrienden van Hospice Dronten is druk doende om meer donateurs te werven. Voor iedereen die deze dag donateur wordt en ter plaatse het formulier invult is er een gratis zak appels.

Enkele talentvolle jongeren uit Dronten en omgeving zullen deze dag muzikaal opluisteren.

“Het belooft een prachtige dag te worden waarbij de Vrienden van Hospice Dronten zich weer van hun beste kant zullen laten zien,“ aldus Doeze Jager.stroopwafelverkoop 1